Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

RT negoduje zbog poziva urednika The Economist da se bojkotuje rad novinara kanala

Pratite nas
Edvard Lukas: RT i Sputnik su kremljovska mašinerija za proizvodnju laži

Televizijski kanal Raša tudej (RT) rezigniran je skandaloznim izjavama urednika britanskog lista  The Economist Edvarda Lukasa, koji je napao RT i pozvao da se bojkotuju novinari kanala prilikom istupanja pred ministrima inostranih poslova i visokim činovnicima na Međunarodnoj konferenciji o bezbednosti u Minhenu.

U toku sednice, koja je posvećena događajima u Ukrajini, stariji urednik The Economist Edvard Lukas izjavio je: Istina ne može da trijumfuje, kada imaš posla sa takozvanim medijima, kao što je kanal RT – bivši Russia Today – ili Sputnik, dirketno uključenim na kremljovsku mašineriju za proizvodnju laži.

Lukas je istakao da novinare kanala „treba gurnuti na periferiju medijskog prostora, a takođje je obećao da će iskoristiti svoj lični uticaj kako bi se suprotstavio napretku u karijeri novinara sa RT. Pri tome urednik The Economist priznao je da ljudi željno gledaju RT, zato što smatraju da mediji u mejnstrimu ne govore istinu.

To je najviši stepen licemerja – doći na manifestaciju posvećenu kolektivnom rešavanju mnoštva  problema bezbednosti koji danas stoje pred svetom, i iskoristiti je kao platformu za neprijateljsku kritiku i raspirivanje rata – stoji u izjavi televizijskog kanala RT, — Dok gospodin Lukas blati novinare, uživajući u komforu konferencijskih sala, naši novinari rade pod mecima u blizini Donjecka.

Dopisnici RT svakodnevno podvrgavaju život opasnosti, osvetljavajući događaje kojima se niko više ne usuđuje da pokloni pažnju. Nedostojne izjave na naš račun i račun naših reportera sramote i gospodina Lukasa, i novinarske organizacije koje on predstavlja, i Minhensku konferenciju o bezbednosti – saopštava se u izjavi novinara kanala.

Generalni direktor MIA „Rosija Sevodnja" Dmitrij Kiseljov ocenio je izjavu Lukasa kao „pretnju kolegama".

„To je prozvučalo tako divlje — zatvarati nekome usta i još obećati da će novinare pretvoriti u izgnanike. I to samo zato što neko sebi dozvoljava da iznosi drugačije stavove od Lukasa…", kazao je on, podsetivši da ovo Lukasu nije prva antiruska izjava.

On je, takođe, dodao i da, bez obzira na reči Lukasa da u Rusiji nema slobode govora, knjiga urednika The Economist, u kojoj se kritikuje Kremlj, prevedena je na ruski jezik i objavljena.    

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala