„Ruska propaganda“ nije pristrasnija od propagande Bi-Bi-Sija

© Sputnik / Alekseй Daničev / Uđi u foto-galerijuSputnjik
Sputnjik - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Otvaranje dopisničkog biroa agencije Sputnjik u Edinburgu bukvalno je „uvredilo“ vodeće medije u Velikoj Britaniji, piše novinar Gordon Makintajer Kemp u članku za škotske novine „Nešenel“.
Šef međunarodnog komiteta ruskog Saveta Federacije Konstantin Kosačov - Sputnik Srbija
Kosačov: Porošenkova priča o ruskoj pretnji je unutrašnja propaganda

Britanske novine proglasile su rusku novinsku agenciju „državnim glasilom sve beskompromisnijeg Putinovog režima“ i „glasom Kremlja“.

Prema mišljenju autora članka, takve izjave predstavljaju „čistu propagandu“, pošto britanski novinari nisu pokušali „da ponude objektivnu analizu onoga što se dešava“.

„Moguće je da neko treba da im ukaže na činjenicu da svetska služba Bi-Bi-Si emituje vesti iz 74 biroa širom sveta (što je dva puta više nego Sputnjik) i širi stavove Ujedinjenog Kraljevstva o događajima u svetu, što bi kritičari sasvim lako mogli da nazovu propagandnom aktivnošću“, navodi se u članku.

Pogled na Moskvu - Sputnik Srbija
Američka medijska mašinerija: Laži, laži i samo laži o Rusiji

Autor smatra da će Sputnjik, zaista, prenositi drugačiji pogled na svetska dešavanja koji se razlikuje od pogleda Bi-Bi-Sija ili „Foks njuza“. Pritom, deo reportaža biće posvećena samoj Škotskoj i njih će pripremati „izuzetno talentovani“ građanski novinari.

„Bi-Bi-Si nema monopol na istinu, a istina je da izveštavanje Sputnjika o događajima iz sveta nije tendencioznije i pristrasnije u odnosu na izveštavanje drugih informativnih medija“, zaključuje novinar.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala