Rogozin ismejao izjavu urednika „Bilda“ o rusofiliji

© Sputnik / Alekseй Nikolьskiй / Uđi u foto-galerijuDmitrij Rogozin
Dmitrij Rogozin - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Zamenik ruskog premijera Dmitrij Rogozina je na svojoj fejsbuk stranici odgovorio na izjavu glavnog urednika nemačkog tabloida „Bild“ Džulijana Rajhelta koji je rekao da je odluka da se ne uzimaju u obzir medalje ruskih sportista na Olimpijskim igrama 2016. „rusofilija“.

„Nemojte da obmanjujete ni nas ni svoje čitaoce. Vi ste onoliko ’rusofil‘ koliko sam ja primabalerina Boljšog teatra“, komentarisao je Rogozin izjavu Rajhelta.

Ranije je Rogozin optužio redakciju „Bilda“ za rusofobiju zbog činjenice da je tokom Olimpijskih igara u Riju na sajtu lista objavljena tabela sa ukupnim brojem medalja na kojoj nije bilo rezultata reprezentacije Rusije. Glavni urednik tabloida Džulijan Rajhelt je kao odgovor na to sebe nazvao rusofilom.

Potpredsednik Vlade Ruske Federacije Dmitrij Rogozin - Sputnik Srbija
Rogozin kritikovao „Bild“: Gde je Rusija na spisku osvojenih medalja

Redakcija „Bilda“ nije uključila reprezentaciju Rusije u tabelu sa rezultatima sa Olimpijskih igara, objašnjavajući to navodnim „državnim doping programom“. Ova optužba je zasnovana na tzv. Maklarenovom izveštaju čiji autori nisu pružili dokaze o postojanju takvog programa.

Ruska reprezentacija je u smanjenom sastavu osvojila četvrto ekipno mesto na Olimpijskim igrama u Rio de Žaneiru, osvojivši 56 medalja, od kojih 19 zlatnih.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala