„Vašington post“: Ne možemo da tvrdimo da Sputnjik i RT šire propagandu

© Sputnik / Igor Rusak / Uđi u foto-galerijuSputnjik
Sputnjik - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Američki list „Vašington post“ objavio je da ne može garantovati za tačnost informacija svog novembarskog članka o tome da su, navodno, Sputnjik i televizija RT objavili vesti koje sadrže lažne informacije.
Moskva - Sputnik Srbija
„Vašington post“ raskrinkao mitove da se „Rusija sprema za rat“

„Vašington post“ je 24. novembra objavio članak o grupi nezavisnih istraživanja koji tvrde da su proučili slučajeve „ruske propagande“ za vreme predizborne kampanje u SAD. Jedna od grupa je bila PropOrNot, čiji članovi ne objavljuju svoja imena i kontakte.

„’Vašington post‘ nije navodio nikakve sajtove i ne garantuje za istinitost zaključaka grupe PropOrNot  u pogledu bilo kojih sredstava masovnih informacija, članak takođe nije predviđao takve tvrdnje“, navodi se u komentaru redaktora prema originalnoj publikaciji lista.

Kak je pisao „Vašington post“, grupa PropOrNot je objavila izveštaj o više od 200 sajtova koji su navodno objavljivali materijale „ruske propagande“. Prema tvrđenju grupe, neke od tih vesti su prvo objavljivali Sputnjik i televizija RT, pritom, prema rečima istraživača, materijali ovih medija su nekad mogli da sadrže lažne informacije. Jedan broj sajtova se pobunio protiv njihovog uključivanja u ovaj spisak i nakon objavljivanja članka PropOrNot ih je izbrisao sa liste.

Srpski režiser Boris Malagurski o filmu Težina lanaca 2 - Sputnik Srbija
Malagurski: RT i Sputnjik, bastion slobodnog informisanja

Sa svoje strane glavni urednik agencije Sputnjik i televizije RT Margarita Simonjan negirala je informacije iz članka u intervjuu Si-En-En.

„RT nikad nije bio umešan u ovakve delatnosti i verovatno zato ’Vašington post‘ nije uspeo da dâ nijedan dokaz“, navela je televizija reči Simonjanove. Ona je naglasila da list nije stupio u kontakt sa televizijom kako bi dobio komentar po ovom članku.

Kako je naveo sajt Intersept, PropOrNot je saopštio o velikom broju organizacija koje su navodno povezane sa grupom, ali su mnoge od njih izjavile da su prvi put čule za PropOrNot nakon objavljivanja članka u „Vašington postu“ i negirale informacije da su povezane sa njima.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala