Simonjanova pisala „Gardijanu“

© Sputnik / Sergej Pjatakov / Uđi u foto-galerijuMargarita Simonjan: Poljska nas, nažalost, nije iznenadila. Žao nam je što ljudi koji zatvaraju stanicu koja emituje program drugačijeg sadržaja nastavljaju da veruju da žive u demokratiji.
Margarita Simonjan: Poljska nas, nažalost, nije iznenadila. Žao nam je što ljudi koji zatvaraju stanicu koja emituje program drugačijeg sadržaja nastavljaju da veruju da žive u demokratiji. - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Glavna urednica agencije Sputnjik i televizijskog kanala RT Margarita Simonjan uputila je pismo britanskom listu Gardijan, u kojem je navela da optužbe na račun RT svedoče o neprihvatanju zapadnog „medijsko-političkog establišmenta da izgubi monopol“ u informisanju.
Štand RT na Peterburškom ekonomskom forumu - Sputnik Srbija
Gotovo polovina američkog izveštaja posvećena Sputnjiku i RT

„Mislim da činjenica da Svetska služba Bi-Bi-Sija, nemačka Dojče vele i američki Savet za izveštavanje dobijaju znatno više finansijskih sredstava od RT-a da bi širili stavove vlada svojih zemalja pred globalnom publikom. To pokazuje da medijsko-politički establišment Sjedinjenih Država i Evrope ne žele da izgube monopol na plasiranje informacija“, navela je Simonjanova u pismu koje je objavio Gardijan. 

Prema rečima Margarite Simonjan, „svi inostrani mediji moraju da se pridržavaju nekakvog utvrđenog scenarija (o izveštavanju o predizbornoj kampanji) kako ne bi bili optuženi za pristrasnost“. 

„I verujte da to nije neutralnost. Jedini prihvatljivi pristup bio je da se ’podrži Klintonova, a da se napada Tramp“, navedeno je u pismu. 

„Jedina optužba obaveštajnih službi na račun RT-a sastoji se u tome da je televizijski kanal kritikovao Klintonovu, objavljujući u svojim reportažama o njoj realne činjenice. I to je naš takozvani zločin! Kakva zapanjujuća podrška slobodi govora i novinarstvu“, piše Simonjanova. 

Glavna urednica RT Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Šta je Simonjanova saznala od svojih „veza“ u Kremlju

Američke obaveštajne službe objavile su 6. januara izveštaj u kojem su ponovo optužile Rusiju za „umešanost u tok američkih izbora“, ali su odbile da predoče bilo kakve dokaze za svoje tvrdnje, pozivajući se na poverljivost istrage. 

U izveštaju je zaključeno da je Rusija izvela tajne operacije kako bi uticala na ishod izbora, uz pomoć reportaža ruske televizije i objava na društvenim mrežama. 

U izveštaju se navode i brojni citati iz blogova i javnih saopštenja Margarite Simonjan, koje autori dokumenta nazivaju potvrdom veze RT-a s vlastima Rusije. 

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala