Otkriveno koje ruske kompanije su plaćale Majkla Flina

© AP Photo / Carolyn KasterBivši savetnik predsednika SAD za nacionalnu bezbednost Majkl Flin
Bivši savetnik predsednika SAD za nacionalnu bezbednost Majkl Flin - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Bivši savetnik za nacionalnu bezbednost predsednika SAD Majkl Flin otkrio je informacije o 1,3 miliona dolara prihoda koje je dobio od 2014. godine za rad za političke grupe, tehnološke kompanije i svoje govore, piše „Njujork tajms“.
Donald Tramp i Majkl Flin - Sputnik Srbija
Flin će progovoriti o Rusiji u zamenu za imunitet

Prvu verziju finansijskog izveštaja Flin je predao komisiji za etiku i Beloj kući 11. februara — nekoliko dana pre nego što je napustio svoju funkciju. Tada nije saopštio imena kompanija za koje je pripremao svoje javne nastupe.

Prema podacima „Vašington posta“, prva verzija dokumenta je bila preliminarna i trebalo je tek da bude proverena i redigovana. Taj proces je bio obustavljen zbog Flinove ostavke. Zatim su ga činovnici Bele kuće zamolili da završi proceduru i navede sve organizacije koji su platile za njegove govore.

Kako navodi „Vašington post“, među izvorima njegovih prihoda su televizija RT, američka avio-transportna kompanija koja ulazi u sastav kompanije „Volga—Dnjepar“, kao i američka kompanija koja se nalazi pod kontrolom „Laboratorije Kasperski“.

Flin je podneo ostavku nakon što su se u medijima pojavili navodi da je general dezinformisao potpredsednika SAD Majkla Pensa i druge predstavnike administracije o svojim susretima sa ruskim ambasadorom Sergejem Kisljakom. Flinu su postavljana pitanja i o vezi sa lobiranjem za Tursku, za šta je njegova firma dobila pola miliona dolara.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala