Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na
Zemlja - Sputnik Srbija
Svet
Najnovije vesti iz sveta

Si-En-En strogo: Sve što je vezano za Rusiju prvo kroz uredničke ruke

Pratite nas
Televizija Si-En-En nakon uklanjanja članaka o „vezama“ tima predsednika SAD Donalda Trampa sa ruskim fondom uvodi nova stroža ograničenja o pokrivanju ruskih tema, saopštio je portal „Bazfid njuz“ pozivajući se na interno pismo rukovodstva televizije.
Si-En-En ponovo emituje iz Rusije - Sputnik Srbija
Rusija
Si-En-En uklonio tekst o Trampovim „vezama“ sa Rusima

Saopštenje je napisao glavni urednik „Si-En-En mani“ (sajta posvećenog vestima iz sveta biznisa) Rič Barbijeri. „Niko ne sme da objavljuje bilo kakav materijal koji se tiče Rusije pre nego što dođe do mene i Džejsona“, navodi se u elektronskoj pošti Barbijerija.

Nova ograničenja neće se odnositi samo na „Si-En-En mani“, ističe portal.

Ranije je Si-En-En, pozivajući se na izvore u američkom Kongresu javio da američki Senat sprovodi istragu o navodnoj povezanosti tima Donalda Trampa sa Ruskim fondom za direktne investicije. Konkretno, pod sumnjom je bio sastanak direktora Kirila Dmitrijeva sa jednim od predstavnika prelaznog štaba Trampa Entonija Skaramucija „samo četiri dana pre inauguracije američkog predsednika“ u januaru.

Si-En-En je kasnije uklonio članak, a pri prelasku na njega pojavila se napomena:

„Priča ne zadovoljava standarde redakcije Si-En-Ena, ona je uklonjena. Linkovi na materijal ne rade. Si-En-En se izvinjava gospodinu Skaramuciju.“

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala