Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

Katar i „Al Džazira“: Ruski novinari nisu primali mito od Saudijaca

Pratite nas
Ambasada Katara u Rusiji i generalni direktor katarske televizije „Al Džazira“ Jaser Abu Hilala odbacili su tvrdnje da je Saudijska Arabija davala mito ruskim novinarima televizije RT, kao i agencijama TASS i RIA Novosti da ne pišu negativne članke o toj zemlji.

Reč je, kako se navodi u zajedničkoj izjavi katarske ambasade i „Al Džazire“, o lažnoj informaciji koja je izmišljena kako bi nanela štetu ruskim medijima.

„Ovo nije prvi put da se sajt televizije ’Al Džazire‘ koristi kako bi se plasirala lažna informacija ili fotografija. Međutim, ovog puta je stranica izgledala kao da je prava, da je bilo izuzetno teško otkriti da je u pitanju prevara“, navodi Hilala.

Cilj ove prevare, dodaje on, bio je da se napravi konflikt između „Al Džazire“ i ruskih medija, u svetlu arapske krize koja trese Persijski zaliv.

Naime, na lažnoj internet stranici, koja je urađena tako da liči na sajt „Al Džazire“, pojavila se informacija o tome da su ruski novinari dobili deset miliona evra od ambasadora Saudijske Arabije da ne pišu negativno o toj zemlji.

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala