Tviter blokirao nalog RT-a o revoluciji 1917.

© Sputnik / Nina Zotina / Uđi u foto-galerijuPaviljon televizije RT i Rusija 24 na međunarodnom investicionom forumu u Sočiju
Paviljon televizije RT i Rusija 24 na međunarodnom investicionom forumu u Sočiju - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Administracija društvene mreže Tviter privremeno je blokirala specijalni nalog televizijskog kanala RT u okviru velikog onlajn projekta na engleskom jeziku posvećenog stogodišnjici revolucije 1917. godine.
Paviljon televizije RT i Rusija 24 na međunarodnom investicionom forumu u Sočiju - Sputnik Srbija
RT činjenicama protiv „Tajmsa“

RT je saopštio da je razočaran pokušajem Ministarstva inostranih poslova Velike Britanije da "iza zatvorenih vrata" naruši projekat, bez ikakvog kontakta s njegovim tvorcima. 

RT je nalog @BrithsEmb1917 koristio u svojstvu avatara zvanični grb Ministarstva inostranih poslova Velike Britanije, a u opisu je navedeno da je to „Zvanični nalog Ujedinjenog Kraljevstva u Ruskoj Imperiji na Tviteru“. 

Nalog je kreirao RT radi projekta 1917LIVE koji govori o istoriji revolucije u Rusiji, a u kojem tobože učestvuju osobe koje su bile savremenici ovih događaja. 

List „Gardijan“ je preneo da je nalog bio blokiran zbog žalbe britanske vlade. Predstavnik britanskog ministarstva je potvrdio da je ovaj resor obavestio Tviter o korišćenju vladine simbolike bez odgovarajuće dozvole.

Glavna i odgovorna urednica RT i agencije „Sputnjik“ Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Simonjanova: Nema dokaza da RT i Sputnjik plasiraju lažne vesti

„Obavestili smo Tviter o nezvaničnoj stranici koja koristi simboliku vlade Njenog veličanstva bez dozvole“, rekao je sagovornik agencije. 

Prema britanskom zakonodavstvu, pravo na korišćenje državne simbolike imaju samo vladini resori. 

RT je saopštio da je bio u kontaktu s Ambasadom Velike Britanije u Rusiji prilikom pokretanja projekta i da nije dobio odgovor, te da smatra da su dejstva britanskog spoljnopolitičkog resora pokušaj da se ugrozi istorijski projekat. 

„Veoma nas je razočarala činjenica što je, bez obzira na podršku akademskih, diplomatskih, medijskih i političkih krugova u mnogim zemljama, Ministarstvo inostranih poslova Velike Britanije i u sferi saradnje počelo da podriva projekat, ne povezavši se s njegovim tvorcima“, izjavio je rukovodilac Odeljenja za unapređenje društvenih mreža RT-a Ajvor Kroti. 


Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala