Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

„Putinovi pomoćnici“ dolaze na RT, a ko dolazi na Bi-Bi-Si?

© Sputnik / Nina ZotinaTelevizija RT
Televizija RT - Sputnik Srbija
Pratite nas
Ambasada Rusije u Velikoj Britaniji kritikovala je na svom nalogu na Tviteru list „Tajms“ koji je objavio dva članka u kojima napada televiziju RT.

U članku pod nazivom „Putinovi pomoćnici“ novinari „Tajmsa“ su napisali da britanski političari koji pristaju da se pojave na RT „pružaju podršku propagandi Kremlja“. U drugom članku se tvrdi da u programima televizije uglavnom gostuju poslanici Laburističke partije.

„’Tajms‘ piše da britanski političari pojavljivanjem u programu RT ’pomažu Putinu‘. Znači li to da ruski političari pomažu Terezi Mej kada dođu na Bi-Bi-Si?“, pita se Ambasada.

„’Tajms‘ optužuje RT za jednostranost, a preporučuje poslanicima Konzervativne partije da ne iznose svoje mišljenje u programu televizije. Divno“, navodi se u komentaru ruskih diplomata na drugi članak.

Ovo nije prvi put da Ambasada Rusije u Velikoj Britaniji skreće pažnju javnosti na članke novinara „Tajmsa“. Početkom oktobra diplomate su ismejale članak o tome da su rakete „Sojuz“ po snazi lošije od „Ajfona“, tako što su autoru članka preporučili da poleti u kosmos na svom pametnom telefonu.

 

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala