Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

Još jedan agresivni korak prema Rusiji

© Sputnik / Aleksandr Krяžev / Uđi u foto-galerijuStranica sajta društvene mreže Tviter
Stranica sajta društvene mreže Tviter - Sputnik Srbija
Pratite nas
Portparol „Tvitera“ odbio je poziv Sputnjika na intervju o blokiranju oglašavanja ruskih medija.
Društvene mreže - Sputnik Srbija
Smehotresna optužba: Sa 274 hiljade dolara Rusija srušila američke izbore

Umesto razgovora sa rukovodstvom kompanije, direktorka Odeljenja za komunikacije u oblasti politike, Emili Horn, predložila je dopisniku Sputnjika da iskoristi saopštenje na korporativnom blogu.

Među pitanjima je bio zahtev da se potvrdi kakav su uticaj, prema mišljenju Tvitera, RT i Sputnjika mogli da imaju na izbore u SAD i da li kompanija vidi nešto nezakonito u radu ruskih medija.

Takođe, dopisnik Sputnjika planirao je da pita koliko je ekonomski isplativo bilo odbijanje mogućih komercijalnih ugovora. Osim toga, on je želeo da dobije komentar o činjenici da je Tviter u vreme izbora sam predlagao RT-u da investira više od tri miliona dolara za oglašavanje i blokirao reklamu televizije 10 meseci nakon odbijanja reklamnog ugovora.

Jedno od pitanja bilo je i kako je moguće odbiti reklamiranje Sputnjika, ako ova agencija nikada nije platila kompaniji za reklamu. Još jedno pitanje odnosilo se na to kako „Tviter“ ocenjuje rusko tržište i da li se očekuju ikakve promene nakon izjava ruskih vlasti da će na poteze „Tvitera“ uslediti odgovor.

Bista Svetog Miahajla u moskovskom Kremlju - Sputnik Srbija
Kremlj: „Tviter“ napravio presedan sa Sputnjikom

O mogućim uzvratnim dejstvima ranije je za Sputnjik govorila portparolka Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marija Zaharova. Ona je odluku „Tvitera“ o RT-u i Sputnjiku proglasila još jednim agresivnim korakom usmerenim na blokiranje ruskih medija i rezultatom pritiska Sjedinjenih Američkih Država.

U četvrtak je američka društvena mreža „Tviter“ saopštila da je odlučila da blokira oglašavanje sa kanala u vlasništvu ruskih medija RT-a i Sputnjika. U saopštenju kompanije se naglašava da je odluka doneta na osnovu istrage „mešanja Rusije“ u predsedničke izbore u SAD 2016. godine. Pritom se ispostavilo da je tokom predizborne kampanje „Tviter“ sam predlagao RT-u da postavi veliki broj reklama, a potom je to sakrio od obaveštajnog odbora SAD. RT je ponudu „Tvitera“ odbio. Sputnjiku je saopštio da agencija nikada nije koristila platnu promociju na Tviteru. 

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala