Britanski mediji izopačili podatke o „ruskom tragu“ u „bregzitu“

© Sputnik / Aleks Maknoton / Uđi u foto-galerijuBritanska zastava ispred Vestminsterske palate u Londonu
Britanska zastava ispred Vestminsterske palate u Londonu - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Ambasada Rusije u Londonu se upoznala sa materijalom Univerziteta Svonsi o navodnom „ruskom tragu“ u „bregzitu“ i otkrila da su britanski mediji iskrivili informacije. Diplomatska misija će se obratiti listu „Tajms“ za razjašnjenje, saopštio je za Sputnjik predstavnik Ambasade.
Pogled na Vajthol, Vestminstersku palatu i Big Ben u Londonu - Sputnik Srbija
Ambasada Rusije Londonu: Dajte nam da proverimo navode o „bregzitu“

„Juče je Ambasada dobila preliminarni tekst istraživanja na Univerzitetu Svonsi (Univerzitet u Edinburgu razmatra našu žalbu, Univerzitet u Kaliforniji Berkli nije dao odgovor). Već prvo upoznavanje sa dobijenim materijalima ukazuje, kako smo i očekivali, da su novine iskrivile nalaze istraživača, što je potvrdio i sam Univerzitet“, odgovorio je predstavnik diplomatske misije na pitanje o tome da li je Ambasada dobila tražena istraživanja britanskih univerziteta, na koje se poziva list „Tajms“ u člancima o „mešanju Rusije u poslove Velike Britanije preko društvenih mreža“.

„Planiramo da nastavimo obradu pitanja i da se obratimo ’Tajmsu‘ za objašnjenja kako je dozvoljeno takvo narušavanje novinarskih standarda“, rekao je on.

Britanska premijerka Tereza Mej kritikovala je „mešanje Rusije“ u izbore i druge demokratske procese u brojnim zemljama, dok je, sa druge strane, britanski ministar spoljnih poslova Boris Džonson nedavno izjavio da nema dokaza o mešanju Rusije u referendum o „bregzitu“.

Ministarstvo spoljnih poslova Rusije saopštilo je da su optužbe Tereze Mej protiv Rusije neodgovorne i neosnovane.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala