Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

Simonjanova: Američki mediji promovišu rusku opoziciju

© Sputnik / Alekseй Nikolьskiй / Uđi u foto-galerijuGlavni urednik televizije RT i agencije Sputnjik Margarita Simonjan
Glavni urednik televizije RT i agencije Sputnjik Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Pratite nas
Komentarišući nedavnu izjavu američkog senatora Džona Mekejna da američki mediji pozivaju vlade na odgovornost, glavna urednica televizije RT i agencije Sputnjik Margarita Simonjan izjavila je da su oni zapravo angažovani isključivo na promovisanju ruske opozicije.
Glavna urednica Sputnjika Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Simonjanova Mekejnu preporučila da čita Orvela

Mekejn je istakao da je važno da se napravi razlika između televizije RT i mreža kao što su Glas Amerike, Radio Slobodna Evropa/Radio Sloboda, koji rade na „traženju istine, otkrivanju laži i držanju vlada odgovornim“, dok je RT propaganda.

„Daću vam primer šta američki mediji koje plaća Stejt department stvarno rade u Rusiji. Mekejn nam govori da oni rade u novinarstvu, a da smo mi (RT) ’propaganda‘. Zapravo, američki mediji koji rade u Rusiji bave se isključivo promocijom ruske opozicije i antipromocijom (predsednika Rusije Vladimira) Putina. Oni rade kao pres-služba ruske opozicije“, istakla je Simonjanova na televiziji „Rusija 1“.

U sredu je Donji dom ruskog Parlamenta, Državna duma, usvojio amandman zakona koji će omogućiti da se strani mediji koji rade u Rusiji, a finansiraju iz inostranstva klasifikuju kao strani agenti. Taj potez je došao kao odgovor na pritisak Sjedinjenih Američkih Država na ruske medije, uključujući zahtev američkog Ministarstva pravde da se „RT Amerika“ registruje pod američkim Zakonom o registraciji stranih agenata (FARA).

Ministarstvo pravde SAD stavilo je televiziju „RT Amerika“ na spisak stranih agenata po Zakonu o stranim agencijama iz 1938. godine, a da pritom mnogi drugi strani državni mediji, kao što su britanski Bi-Bi-Si, kineski Si-Si-Ti-Vi, francuska televizija „Frans 24“, nemačka radio-stanica „Dojče vele“, nisu registrovani kao takvi.

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala