Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na

Ruska ambasada u Britaniji šalom odgovorila „Dejli mejlu“

CC BY-SA 3.0 / Kbthompson / Ruska ambasda u Londonu
Ruska ambasda u Londonu - Sputnik Srbija
Pratite nas
Ruska ambasada u Velikoj Britaniji šaljivo je odgovorila na članak „Dejli mejla“ o televiziji RT i agenciji Sputnjik.

„Mi ne tvrdimo da je svako ko je protiv Kremlja žrtva zavere iz inostranstva. Ali moramo da shvatimo zašto je Vajthol želeo da u Moskvi postavi sopstvenu televizijsku i radio-kompaniju pod nazivom Bi-Bi-Si ili novinsku agenciju zvanu Rojters, kako to sada zvuči, Robinsone?“, piše u saopštenju ambasade na Tviteru.

​U svom članku, kolumnista Nik Robinson piše da ruske vlasti koriste lažne vesti kako bi uticale na političke događaje u svetu.

„Ja ne tvrdim da su svi koji su podržavali ’bregzit‘ ili nezavisnost Škotske bili pod uticajem zavere iz inostranstva. Ali moramo da shvatimo zašto je Kremlj želeo da postavi sopstvenu televizijsku kompaniju RT ili Raša tudej u Londonu i novinsku agenciju Sputnjik u Edinburgu“, napisao je Robinson. 

Ruska diplomatska misija u Londonu redovno ukazuje na greške i iskrivljavanje činjenica u medijima i često zbija šale nad člancima britanskih novina.

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala