Simonjanova: Provajder u Vašingtonu ukinuo RT

© Sputnik / Vitaliй Belousov / Uđi u foto-galerijuMargarita Simonjan
Margarita Simonjan - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Kompanija-provajder koja je emitovala program u Vašingtonu, uklonila je televiziju RT iz radio-difuzne mreže, izjavila je glavna urednica agencije „Rusija danas“ i RT Margarita Simonjan.

„Kompanija-provajder, koja je emitovala naš program u Vašingtonu, izbacila nas je iz mreže emitovanja zbog našeg statusa ’inostranog agenta‘. Kako je umeo da kaže portparol američkog Stejt departmenta: ’Dobrodošli na vežbe o transparentnosti i demokratiji‘“, napisala je Simonjanova na svojim nalozima na društvenim mrežama.

Ona je dodala da će RT nastaviti da emituje program u Vašingtonu na drugim platformama.

Situacija sa ruskim medijima na Zapadu poslednjih godina postaje sve teža. Evropski parlament je u novembru prošle godine usvojio rezoluciju koja se odnosi na potrebu za suprotstavljanjem ruskim medijima, pri čemu su kao glavne pretnje u dokumentu navedeni Sputnjik i RT. Predsednik Rusije Vladimir Putin rekao je da usvajanje ovog dokumenta pokazuje degradaciju predstave o demokratiji u evropskom društvu.

Brojni zapadni političari, uključujući američke senatore i kongresmene, kao i francuski predsednik Emanuel Makron, optužili su Sputnjik i RT za mešanje na izbore u Sjedinjenim Američkim Državama i Francuskoj, ali nisu pružili nikakve dokaze. Zvanični predstavnici Rusije takve izjave smatraju neosnovanim.

Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala