Simonjanova: Francuski izveštaj o RT i Sputnjiku smešan i licemeran

© SputnikGlavni urednik RT i Sputnjik Margarita Simonjanargarita Simonьяn
Glavni urednik RT i Sputnjik Margarita Simonjanargarita Simonьяn - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Glavna i odgovorna urednica televizije RT i agencije Sputnjik Margarita Simonjan kaže da je smešan izveštaj sa predlogom da se ne akredituju zaposleni na televiziji i agenciji u Francuskoj.

„Mi smo optuženi za sve smrtne grehe, širenje lažnih vesti i tim samim šire lažne vesti, jer optužuju nas, kao što je bilo tokom predizborne kampanje (predsednika Francuske Emanuela) Makrona, da smo objavljivali lažne članke koje mi nikada nismo objavljivali… Sve stare predrasude, posebno u ovim ministarstvima i odeljenjima, jače su nego ikad pre i oni se slivaju u tako smešne i zabavne izveštaje“, rekla je Simonjanova na televiziji „Rusija 24“.

Izjavu autora dokumenta u uvodu da on nije stav francuske vlade i ne treba ga takvim smatrati, ona je nazvala licemernom.

„Ovo je vrlo licemeran stav, kao i uopšte čitava zapadna pesma o demokratiji i slobodi govora. Najlicemernija od samog početka“, dodala je ona.

Sputnjik studio - Sputnik Srbija
Francuske vlasti traže da se novinarima Sputnjika ne izdaju akreditacije

Ona je podsetila da nakon što je američko Ministarstvo pravde stavilo „RT Amerika“ na spisak stranih agenata, televiziji je odbijena akreditacija u Kongresu.

Francuske vlasti objavile su izveštaj od dvesta stranica pod nazivom „Manipulacija informacijama: izazov našim demokratijama“, u kome se predlaže da se novinarima RT-a i Sputnjika ne izdaju akreditacije. U pripremi izveštaja su učestvovali Centar za analize, prognoze i strategiju, Ministarstvo spoljnih poslova i Institut za strateška istraživanja Ministarstva odbrane Francuske. U tekstu izveštaja se Rusija pominje 60 puta, Kremlj — 48 puta, 14 puta agencija Sputnjik, a više od deset puta televizija RT.

Ministarstvo pravde SAD stavilo je televiziju „RT Amerika“ na spisak stranih agenata po Zakonu o stranim agencijama iz 1938. godine, pritom mnogi drugi strani državni mediji kao što su britanski Bi-Bi-Si, kineski Si-Si-Ti-Vi, francuska televizija „Frans 24“, nemačka radio-stanica „Dojče vele“, nisu registrovani kao takvi. Glavna i odgovorna urednica RT-a i Sputnjik Margarita Simonjan izjavila je da je televizija birala između registracije i krivičnog dela i u vezi sa tim čestitala „američkoj slobodi govora i svima koji u nju još uvek veruju“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala