Roskomnadzor pronašao nepravilnosti u radu Bi-Bi-Sija u Rusiji

© Sputnik / Aleks Maknoton / Uđi u foto-galerijuSedište britanske korporacije Bi-Bi-Si u Londonu
Sedište britanske korporacije Bi-Bi-Si u Londonu - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Revizija koju je izvršila Savezna služba Rusije za nadzor komunikacija, informacionih tehnologija i medija (Roskomnadzor) otkrila je nepravilnosti kod „Britanska televizija“, koja je emiter „Bi-Bi-Si Vrld njuza“, saopštila je pres-služba Roskomnadzora.

„Završena je neplanirana revizija firme ’Britanska televizija‘, koja emituje program televizije ’Bi-Bi-Si Vorld njuz‘ u Rusiji. Identifikovane su određene nepravilnosti. Trenutno se vrši procena proceduralnog statusa tih kršenja. Roskomnadzor će kasnije objaviti koje će mere preduzeti“, navodi se u saopštenju.

U decembru prošle godine Roskomnadzor je započeo proveru „Bi-Bi-Si Vrld njuza“ i portala Bi-Bi-Si. Njihovi materijali su analizirani u skladu sa ruskim zakonom.

Sedište britanske medijske korporacije Bi-Bi-Si u Londonu - Sputnik Srbija
Roskomnadzor: Bi-Bi-Si emituje stavove terorista

Revizija je počela nakon saopštenja britanskog medijskog regulatora „Ofkoma“ da televizija RT „krši pravila emitovanja“ u Velikoj Britaniji.

Početkom januara, Roskomnadzor je izjavio da je na internet resursima Bi-Bi-Sija pronašao materijale koji emituju stavove međunarodnih terorističkih organizacija. Britanski javni servis je na to odgovorio da se uvek pridržava zakona.

Pre dve nedelje Roskomnadzor je ponovo tražio dokumente od Bi-Bi-Sija koji bi potvrdili usklađenost sa zahtevima zakona o ograničavanju direktne ili indirektne kontrole ruskih medija od inostranih organizacija. Kompanija je odbila da komentariše taj zahtev.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala