Fejsbuk deblokirao stranice projekata televizije RT

© Sputnik / Ilья Pitalev / Uđi u foto-galerijuRedakcija televizije RT
Redakcija televizije RT - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Fejsbuk je deblokirao stranice četiri nezavisna projekta „Mafik medija“, obavezavši ih da se pridržavaju uslova koji se ne primenjuju na druge naloge, prenosi RT.

Televizija navodi da administratori stranica moraju da objave informacije o svom upravljanju i finansiranju. „In The Now“, „Soapbox“, „Back Then“ i „Waste-E“ ponovo su počeli sa radom na Fejsbuku u ponedeljak uveče.

„Dužni smo da ažuriramo deo ’O programu‘, što nije slučaj ni sa jednom drugom stranicom. Mi ćemo biti prvi. Mislim da bi moglo da se kaže da mi stvaramo istoriju Fejsbuka ili da smo žrtve nedopustivih dvostrukih standarda. Pokušaćemo da održimo pozitivan stav“, napisala je generalna direktorka „Mafik medija“ Anisa Nauaj na svojoj stranici na Fejsbuku.

Fejsbuk je nedavno blokirao stranice „In The Now“, „Soapbox“, „Back Then“ i „Waste-E“ nezavisne novinarske grupe „Mafik medija“, koja je delimično u vlasništvu agencije „Raptli“, koja ulazi u sastav RT-a.

Projekti te grupe objavljuju video-materijale o događajima, vestima, socijalnim problemima i životnoj sredini.

Fejsbuk nije obavestio „Mafik mediju“ o blokiranju i nije objasnio razloge. Kasnije je pres-služba te društvene mreže saopštila za Sputnjik da bi stranice trebalo da navedu da projekat pripada RT-u.

Glavna urednica televizije RT Margarita Simonjan ocenila je da to blokiranje predstavlja otvoreni geopolitički sukob. Portparol ruskog predsednika Dmitrij Peskov izrazio je nadu da će stranice proraditi.

Slide 12, thanking RT for considering the proposal - Sputnik Srbija
Fejsbuk na Si-En-Enove pritužbe blokirao naloge RT-a (video)

Treba napomenuti da su nalozi blokirani nekoliko sati nakon što je Si-En-En objavio materijal koji „otkriva“ vezu tih projekata sa RT-om. U reportaži se navodi da „oni koji gledaju te snimke ne shvataju da su oni napravljeni ruskim novcem“. Televizija je počela da priprema materijal nakon što je dobila informacije od analitičkog centra „Maršalov fond“ iz Nemačke.

Nemački „Maršalov fond“ je američka nevladina organizacija koju finansiraju američke vlasti (USAID i Stejt department), Ministarstvo spoljnih poslova Nemačke, NATO, američke vojne korporacije i druge organizacije, a u Rusiji se smatra „nepoželjnom organizacijom“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala