Velika Britanija kaznila televiziju RT „zbog nepristrasnosti“

© Sputnik / Vladimir Astapkovich / Uđi u foto-galerijuTelevizija RT
Televizija RT - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegram
Britanski medijski regulator „Ofkom“ (Ofcom) saopštio je da je kaznio rusku televiziju RT sa 200.000 funti, i to zbog kršenja pravila emitovanja.

Istraga je pokazala da u periodu od 17. marta do 26. aprila 2018. godine u sedam vesti RT nije pokazao potrebnu nepristrasnost u materijalima, navodi se u saopštenju regulatora. Služba je pronašla učestalo kršenje pravila u kratkom vremenskom intervalu.

U programu je bilo reči i o političkim nesuglasicama i o aktuelnim političkim pitanjima. Između ostalog, bilo je reči i o reakciji Vlade Velike Britanije na trovanje bivšeg pripadnika GRU Sergeja Skripalja i njegove kćerke u Solsberiju, kao i o sirijskom konfliktu.

Televizija RT je izrazila negodovanje zbog kazne, pre svega zato što je izrečena pre odluke suda, koji je trebao da utvrdi da li postoji osnova za ovakve pretenzije britanskog medijskog regulatora „Ofkom“ protiv RT-a.

Pri tome, suma koja je određena značajno prevazilazi kazne koje su bile izrečene drugim medijima za tako ozbiljne prekršaje, kao što su raspirivanje mržnje i pozivi na nasilje — dok u isto vreme ovaj medijski regulator subjektivno optužuje RT za „nedovoljnu nepristrasnost“.

Do sada je najveća kazna za kršenje nepristrasnosti, za šta se optužuje RT, iznosila — 30.000 funti. Platio ju je „Islam čenl“ (Islam Channel) za kršenje pravila u ukupnom trajanju od 24 časa u toku pet nedelja.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala