Kina zabranila emitovanje Bi-Bi-Sija

© Sputnik / Aleks Maknoton / Uđi u foto-galerijuSedište britanske korporacije Bi-Bi-Si u Londonu
Sedište britanske korporacije Bi-Bi-Si u Londonu - Sputnik Srbija, 1920, 11.02.2021
Pratite nasTelegram
Britanski televizijski i radijski kanal „Bi-Bi-Si Vorld njuz“ zabranjen je u Kini, saopštila je kineska radio-difuzna agencija, nedelju dana nakon što su Britanci oduzeli licencu kineskoj državnoj televiziji (CGTN).

U saopštenju uoči lunarne Nove godine, agencija je navela da britanski javni servis ozbiljno krši regulative u izveštajima vezanim za Kinu, ističući da bi vesti trebalo da budu poštene i fer, ali da su naštetile kineskim nacionalnim interesima, javio je Rojters.

Zbog toga, britanski kanal ne ispunjava zahteve u Kini i aplikacija za emitovanje na još godinu dana neće biti prihvaćena, dodaje kineska agencija.

Bi-Bi-Si je u saopštenju posle objave kineske agencije naveo da je razočaran odlukom kineskih vlasti, preneo je Tanjug.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala