Uspešno ste se registrovali!
Molimo vas, ulogujte se putem linka koji vam je poslat na
 - Sputnik Srbija, 1920
SVET
Najnovije vesti iz sveta

Zapadna mrak-demokratija: Jutjub trajno ugasio dva kanala RT-a sa 600.000 pretplatnika

© Sputnik / Ilья Pitalev / Uđi u foto-galerijuLogotip RT na Peterburškom ekonomskom forumu 2019.
Logotip RT na Peterburškom ekonomskom forumu 2019. - Sputnik Srbija, 1920, 28.09.2021
Pratite nas
Jutjub je trajno ukinuo oba kanala nemačkog RT-a sa 600.000 pretplatnika zbog navodnog kršenja smernica zajednice
Jutjub je trajno izbrisao oba RT kanala na nemačkom jeziku, objavio je RT.
Video servis u vlasništvu Gugla „izbrisao je kanal nemačkog RT-a, kao i naš drugi kanal DFP bez mogućnosti ponovnog povratka na platformu“, objavila je urednica nemačkog RT-a Dinara Toktosunova.
Glavnom kanalu RT DE prvobitno je zabranjeno sedam dana striminga uživo od 21. septembra, zbog navodnog kršenja „smernica zajednice“,navodnih „medicinskih dezinformacija“ u četiri video zapisa. Jutjub nije detaljno objasnio šta je posebno sporno u klipovima.
Zabrana je trebalo da istekne danas, ali je Jutjub umesto toga uklonio kanal bez objašnjenja. Isto se dogodilo i sa DFP -om, koji nije imao opomene i objavljivao je sadržaj nemačkog RT-a
Nemački RT je uvršten među vodeće informativne kanale na platformi društvenih medija, sa stotinama miliona pregleda.
Bio je među četiri vodeća kanala na nemačkom jeziku u Jutjubovoj kategoriji "Vesti i politika". Imao je više od preko 600.000 pretplatnika i skoro 547 miliona pregleda.
Povodom ove vesti oglasila se glavna urednica međunarodne novinske agencije „Rusija sevodnja“ i televizije RT Margarita Simonjan, istakavši da se radi o „medijskom ratu“.
Kako je napisala na svom kanalu na Telegramu, prema podacima platforme „Tubular labs“, kanal RT Dojč bio je četvrti najuticajniji medij koji izveštava na nemačkom jeziku. Tako se našao ispred medijske kuće „Dojče vele“ i „drugih nemačkih giganata“. RT Dojč je u junu brojao 21 milion pregleda.
„Ranije je Luksemburg odbio da nam izda licencu za emitovanje, pozivajući se na mišljenje nemačkih vlasti. To je pravi medijski rat koji je Nemačka objavila Rusiji. Jedva čekam da moja zemlja bez odlaganja zabrani u Rusiji 'Dojče vele' i druge nemačke medije, a takođe da zatvori dopisništva ARD i ZDF“, napisala je Simonjanova.
Takođe se založila za uvođenje sankcija protiv video-platforme „Jutjub“, „bar iz samopoštovanja“.
Prema rečima je portparolke Ministarstva spoljnih poslova Rusije Marije Zaharove, „ni 'Jutjubu' ni drugim američkim internet-platformama odavno nisu potrebne 'ozbiljne optužbe' ili 'formalni razlozi' za zatvaranje medijskih resursa“.
Takođe je najavila saopštenje tim povodom, poručujući da će se „svideti svima, posebno nemačkim novinarima“.
Podsetimo, u julu je saopšteno da je luksemburški medijski regulator odbio da izda televiziji RT dozvolu za emitovanje na nemačkom jeziku, jer navodno ne ispunjava tehničke kriterijume.
Poslednjih godina situacija sa ruskim medijima na Zapadu postaje sve teža. U novembru 2016. godine Evropski parlament je usvojio rezoluciju o suprotstavljanju Sputnjiku i televiziji RT.
Sve vesti
0
Prvo nova obaveštenjaPrvo stara obaveštenja
loader
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala