19:31 06 Maj 2021
Slušajte Sputnik
    Evropa
    Preuzmite kraći link
    2311
    Pratite nas

    Od 11 miliona dokumenata takozvane „Panamske arhive“ objavljeno je samo oko 150, u kojima se ne spominje ime ruskog predsednika Vladimira Putina, što izaziva sumnju zašto je uopšte i pokrenut medijski napad na njega, izjavila je bivša saradnica britanske obaveštajne službe MI5 Eni Mašon.

    Ona je u intervjuu za RT rekla da javnost treba da ima kritički stav prema takvim medijskim navodima i da uzme u obzir čije interese zastupaju mediji koji o tome pišu.

    Veliki broj medija u svetu je objavio dokumenta panamske advokatske kancelarije „Mosak Fonseka“, izveštavajući o navodnoj umešanosti velikog broja svetskih lidera u ofšor poslovanje.

    Autentičnost „Panamskih papira“ koje su mediji navodili, dosad nije potvrđena, a autori materijala su priznali da ime Vladimira Putina u njemu nije pominjano.

    Predstavnici Vikiliksa su pak skrenuli pažnju na to ko je finansirao curenje dokumenata panamske advokatske kancelarije. Prema njima, „napad na Putina“ u okviru ofšor skandala finansiran je novcem američkih vlasti i američkog milijardera Džordža Soroša.

    Tagovi:
    sumnja, panamski papiri, napad, Vladimir Putin, Velika Britanija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga