13:19 27 Oktobar 2020
Slušajte Sputnik
    Evropa
    Preuzmite kraći link
    1034
    Pratite nas

    Savetnik kandidata za predsednika Francuske Emanuela Makrona Munir Manžubi optužio je televiziju RT i agenciju Sputnjik za navodno širenje lažnih informacija.

    „Optužujemo RT i Sputnjik da su oni prvi izvor lažnih informacija o našem kandidatu“, navodi „Skaj njuz“ reči Manžubija.

    On je naveo da je Makronov tim „žrtva i cilj hakera“ koji, navodno, napadaju njihove servere.

    Manžubi je naglasio da je meta sajber napada bio sajt za prikupljanje novca za Makronovu izbornu kampanju, naglasivši da je polovina tih napada izvođena iz Ukrajine.

    Glavna urednica Sputnjika i RT Margarita Simonjan izjavila je da joj „laska kada Makronov tim nastavlja da gradi izbornu kampanju isključivo na laži o RT i Sputnjiku. Ne razumem, ali je zabavno“.

    Vestminsterska palata u Londonu, pored Temze, sedište je Parlamenta Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije
    © Flickr / Dan Forest

    Služba Sputnjika za odnose sa javnošću je negirala navode Manžubija i saopštila da su njegove reči još jedan pokušaj manipulacije javnim mnjenjem. „Očigledna laž predstavnika Makronove partije nije ništa više od pokušaja manipulacije javnim mnjenjem“, saopšteno je iz službe. 

    Saradnici Sputnjika su više puta pokušavali lično da razgovaraju sa Makronovim predstavnicima o temi navodnih lažnih informacija o političaru. Poslednji takav pokušaj je preduzet prošlog četvrtka, i opet nismo dobili nikakav odgovor.    

    Sredinom februara Rišar Feran, jednopartijac Emanuela Makrona koji zauzima mesto generalnog sekretara pokreta „Napred!“ takođe je optužio televiziju RT i Sputnjik. On je izjavio da ruski mediji utiču na francusku „demokratsku svakodnevnicu“, naravno, bez navođenja dokaza za svoju konstataciju.

    Tagovi:
    Francuska
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga