14:08 27 Oktobar 2020
Slušajte Sputnik
    Evropa
    Preuzmite kraći link
    4043
    Pratite nas

    Britanska Kancelarija za komunikacije (Ofkom) saopštila je da je otvorila sedam istraga o tome da li je ruska televizija RT prekršila pravila o nepristrasnosti prilikom emitovanja otkad je ruski dvostruki špijun Sergej Skripalj otrovan u Solsberiju prošlog meseca.

    Kako se navodi, reč je o pojedinačnim emisijama televizije RT — „Krostok“ emitovane 13. i 16. aprila, dva izdanja vesti 18. i 30. marta, kao i o emisiji „Vorlds apart“ Oksane Bojko emitovane 1. aprila.

    Redakcija televizije RT u Moskvi
    © Sputnik / Ilья Pitalev

    Pored toga, u spisak su ušle i dva izdanja Sputnjikovih emisija emitovanih 17. marta i 7. aprila.

    Ofkom je upozorio da bi RT mogao da izgubi pravo emitovanja u Britaniji ukoliko ne ispune testove o nepristrasnom emitovanju, preneo je Rojetrs.

    Inače, Ofkom je još sredinom marta saopštio da je RT poslao pismo o mogućim sankcijama povodom „slučaja Skripalj“, na šta je glavna urednica ruske televizije Margarita Simonjan rekla da bi na bilo kakvo opozivanje licence ruskoj televiziji Moskva mogla da reaguje recipročno.

    Ona je tada izrazila nadu da Velika Britanija neće preduzeti takve korake.

    Tagovi:
    izveštavanje, istraga, Ofkom, RT, Margarita Simonjan, Velika Britanija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga