20:36 24 Septembar 2020
Slušajte Sputnik
    Evropa
    Preuzmite kraći link
    1331
    Pratite nas

    Litvanska komisija za radio i televiziju zabranila je emitovanje pet RT kanala u zemlji, saopštio je predstavnik regulatora.

    Među njima su RT, RT HD, RT Spanish, RT Documentary HD i RT Documentary.

    Glavna urednica RT-a i MIA „Rosija sevodnja“ Margarita Simonjan izjavila je ranije, povodom stava šefa litvanske diplomatije o radu ovih ruskih medija u njegovoj zemlji, da očekuje se Litvaniji i Letoniji u borbi protiv RT-a i uskoro priključiti i Estonija.

    S tim u vezi, šef litvanske diplomatije Linas Linkjavičus izjavio je da je lokalnoj komisiji za radio i televiziju preporučio da zabrani emitovanje RT-a.

    Ranije je i šef estonske diplomatije Urmas Rejnsalu saopštio da vlada takođe istražuje mogućnost zabrane emitovanja te televizije.

    Podsetimo, Nacionalni savet za elektronske medije u Letoniji doneo je odluku da zabrani emitovanje sedam TV kanala medijske grupe RT u svojoj zemlji. Kako se navodi, reč je o TV kanalima  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Odluku su objasnili činjenicom da kanali navodno pripadaju generalnom direktoru MIA „Rusija sevodnja“ Dmitriju Kiseljovu, kome je EU uvela sankcije.

    Međutim, Kiseljov nema nikakve veze sa medijskom kućom RT, čiji je glavni urednik Simonjanova. Protiv nje EU nije uvela nikakve sankcije.

    Kiseljov je rekao da je odluka Letonije smešna i dokazuje neobaveštenost njihovih vlasti.

    Vlasti baltičkih zemalja više puta su ometale rad ruskih medija.

    Tagovi:
    zabrana, Litvanija, RT
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga