12:58 20 Avgust 2019
Slušajte Sputnik
    Edvard Lukas

    RT negoduje zbog poziva urednika The Economist da se bojkotuje rad novinara kanala

    © Foto: MSC
    Politika
    Preuzmite kraći link
    0 222

    Edvard Lukas: RT i Sputnik su kremljovska mašinerija za proizvodnju laži

    Televizijski kanal Raša tudej (RT) rezigniran je skandaloznim izjavama urednika britanskog lista  The Economist Edvarda Lukasa, koji je napao RT i pozvao da se bojkotuju novinari kanala prilikom istupanja pred ministrima inostranih poslova i visokim činovnicima na Međunarodnoj konferenciji o bezbednosti u Minhenu.

    U toku sednice, koja je posvećena događajima u Ukrajini, stariji urednik The Economist Edvard Lukas izjavio je: Istina ne može da trijumfuje, kada imaš posla sa takozvanim medijima, kao što je kanal RT – bivši Russia Today – ili Sputnik, dirketno uključenim na kremljovsku mašineriju za proizvodnju laži.

    Lukas je istakao da novinare kanala „treba gurnuti na periferiju medijskog prostora, a takođje je obećao da će iskoristiti svoj lični uticaj kako bi se suprotstavio napretku u karijeri novinara sa RT. Pri tome urednik The Economist priznao je da ljudi željno gledaju RT, zato što smatraju da mediji u mejnstrimu ne govore istinu.

    To je najviši stepen licemerja – doći na manifestaciju posvećenu kolektivnom rešavanju mnoštva  problema bezbednosti koji danas stoje pred svetom, i iskoristiti je kao platformu za neprijateljsku kritiku i raspirivanje rata – stoji u izjavi televizijskog kanala RT, — Dok gospodin Lukas blati novinare, uživajući u komforu konferencijskih sala, naši novinari rade pod mecima u blizini Donjecka.

    Dopisnici RT svakodnevno podvrgavaju život opasnosti, osvetljavajući događaje kojima se niko više ne usuđuje da pokloni pažnju. Nedostojne izjave na naš račun i račun naših reportera sramote i gospodina Lukasa, i novinarske organizacije koje on predstavlja, i Minhensku konferenciju o bezbednosti – saopštava se u izjavi novinara kanala.

    Generalni direktor MIA „Rosija Sevodnja" Dmitrij Kiseljov ocenio je izjavu Lukasa kao „pretnju kolegama".

    „To je prozvučalo tako divlje — zatvarati nekome usta i još obećati da će novinare pretvoriti u izgnanike. I to samo zato što neko sebi dozvoljava da iznosi drugačije stavove od Lukasa…", kazao je on, podsetivši da ovo Lukasu nije prva antiruska izjava.

    On je, takođe, dodao i da, bez obzira na reči Lukasa da u Rusiji nema slobode govora, knjiga urednika The Economist, u kojoj se kritikuje Kremlj, prevedena je na ruski jezik i objavljena.    

    Tagovi:
    mediji, Sputnik, RT, Edvard Lukas, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga