14:48 17 Januar 2021
Slušajte Sputnik
    Politika
    Preuzmite kraći link
    1571
    Pratite nas

    Mreža Vikiliks ismejala je izvore informacija na osnovu kojih je napravljen izveštaj američke obaveštajne službe o umešanosti Rusije u izbore u SAD.

    „U objavljenom izveštaju o ’ruskim hakerskim napadima‘ postoji interesantan lapsus, prema kojem je izveštaj sastavljan na osnovu televizijskih emisija i Tvitera“, ironično saopštava ta organizacija. 

    Vikiliks je prokomentarisao pasus u kojem se navodi da su autori dokumenta analizirali ponašanje „političara lojalnih Kremlju, državnih medija i korisnika socijalnih mreža naklonjenih Kremlju“. 

    Američke obaveštajne službe objavile su ranije izveštaj o „umešanosti Moskve“ u predsedničku kampanju u SAD, u kojem tvrde da je ruski predsednik Vladimir Putin lično dao nalog da se utiče na izbore. 

    Znatan deo izveštaja, pod nazivom „Televizija Kremlja pokušava da utiče na politiku i da naduva nezadovoljstvo u SAD“, posvećen je agenciji Sputnjik i televizijskom kanalu RT. Napravljen je na osnovu izveštaja iz 2012. godine u koji su unete kozmetičke izmene u vezi s američkim izborima.

     

    Tagovi:
    optužbe, društvene mreže, Kremlj, Vikiliks
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga