21:03 17 Oktobar 2019
Slušajte Sputnik
    Ramuš Haradinaj

    Zašto su evropski mediji prvo javili da će Haradinaj biti izručen

    © AFP 2019 / , SEBASTIEN BOZON
    Politika
    Preuzmite kraći link
    81109
    Pratite nas

    Bivši vođa OVK Ramuš Haradinaj oslobođen je na osnovu preinačene odluke, po kojoj je trebalo da bude izručen Srbiji, prenela je televizija „Prva“.

    Odluka je, kako navodi ta televizija pozivajući se na nezvanična saznanja, obrazložena time da bi posledice izručenja bile veoma teške po Ramuša Haradinaja.

    Vest o prvobitnoj odluci i preinačenju jutros se pojavila na sajtu „Juronjuza“, ali je zatim povučena.

    I „Juronjuz“ i britanska agencija Rojters su jutros pod oznakom „hitno“ preneli informaciju da će Ramuš Haradinaj biti izručen Srbiji.

    „Francuski sud je odobrio izručenje bivšeg premijera Kosova Ramuša Haradinaja Srbiji, gde je optužen za ratne zločine“, stajalo je u prvobitnoj informaciji koju je „Juronjuz“ preneo oko 10 časova jutros.

    Sat vremena kasnije, „Juronjuz“ je, takođe pod oznakom „hitno“, korigovao istu vest.

    „Korekcija: Francuski sud je odbio da izruči bivšeg premijera Kosova Ramuša Haradinaja Srbiji, gde je optužen za ratne zločine“, navedeno je na sajtu.

    Prvobitna vest je skinuta, ali je ostala u memoriji pametnih telefona kao notifikacija.

    Rojters je emitovao taj „fleš“ 10 minuta od početka zasedanja suda, u 9.00 sati, a potom i celu informaciju da će Haradinaj biti izručen Srbiji, da bi nakon nekoliko minuta usledila ispravka.

    Sud u Kolmaru je, inače, odlučio da Haradinaja ne izruči Srbiji. Ispravljenu dužu verziju vesti britanska agencija je emitovala tek u 9.35.

     

    Tanjug

    Tagovi:
    Juronjuz, Rojters, Ramuš Haradinaj
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga