03:15 20 April 2019
Slušajte Sputnik
    Dmitrij Rogozin

    Rogozin ismejao izjavu urednika „Bilda“ o rusofiliji

    © Sputnik / Alekseй Nikolьskiй
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1861

    Zamenik ruskog premijera Dmitrij Rogozina je na svojoj fejsbuk stranici odgovorio na izjavu glavnog urednika nemačkog tabloida „Bild“ Džulijana Rajhelta koji je rekao da je odluka da se ne uzimaju u obzir medalje ruskih sportista na Olimpijskim igrama 2016. „rusofilija“.

    „Nemojte da obmanjujete ni nas ni svoje čitaoce. Vi ste onoliko ’rusofil‘ koliko sam ja primabalerina Boljšog teatra“, komentarisao je Rogozin izjavu Rajhelta.

    Ranije je Rogozin optužio redakciju „Bilda“ za rusofobiju zbog činjenice da je tokom Olimpijskih igara u Riju na sajtu lista objavljena tabela sa ukupnim brojem medalja na kojoj nije bilo rezultata reprezentacije Rusije. Glavni urednik tabloida Džulijan Rajhelt je kao odgovor na to sebe nazvao rusofilom.

    Redakcija „Bilda“ nije uključila reprezentaciju Rusije u tabelu sa rezultatima sa Olimpijskih igara, objašnjavajući to navodnim „državnim doping programom“. Ova optužba je zasnovana na tzv. Maklarenovom izveštaju čiji autori nisu pružili dokaze o postojanju takvog programa.

    Ruska reprezentacija je u smanjenom sastavu osvojila četvrto ekipno mesto na Olimpijskim igrama u Rio de Žaneiru, osvojivši 56 medalja, od kojih 19 zlatnih.

    Tagovi:
    Bild, rusofili, Dmitrij Rogozin, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga