08:02 21 Novembar 2019
Slušajte Sputnik
    Rusija danas logo

    Štab Klintonove optužio RT za pokušaj da utiče na izbore u SAD

    © Sputnik / Evgeny Biyatov
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1018
    Pratite nas

    Nira Tanden, poverenik kampanje kandidata za predsednika SAD Hilari Klinton, optužila je ruski televizijski kanal RT da njegovi novinari navodno vode informacioni rat protiv Klintonove, rekla je Tandenova u intervjuu za „Politiko“.

    „Pogledajte RT (rusku kablovsku televiziju „Rusija danas“). Količina vremena koje troše na podršku trećih lica u Sjedinjenim Američkim Državama, na napade protiv Hilari i kako se njihove metode podudaraju sa argumentima Trampove kampanje“, rekla je Tandenova.

    Ona je dodala da Rusija ima „bogatu istoriju mešanja u evropsku politiku“. Kao primer navela je navodno „otvoreno finansiranje“ desničarskih partija — UKIP u Velikoj Britaniji i Front Marin le Pen u Francuskoj. Istovremeno, Tandenova nije navela nijedan konkretan dokaz za takvu podršku Moskve.

    Slične optužbe na adresu ruskih medija iznošene su i ranije. Konkretno, „Njujork tajms“ je pisao da je „moćno oružje Rusije“ postalo širenje „lažnih vesti“ koje se navodno emituju preko televizije RT i agencije „Sputnjik“, iako autori članka nisu naveli konkretne primere.

    Osim toga, britanski „Tajms“ više puta je publikovao materijale u kojima su ti isti mediji optuživani da vode „Putinov informacioni rat“. Glavna urednica RT Margarita Simonjan tada je komentarisala ovu činjenicu: „Momci iz ’Tajmsa‘, a zašto tako malo — samo sedam? Trebalo je odmah petnaest komada — bilo bi dovoljno za dve naredne nedelje“.

    Tagovi:
    RT, Klintonova, informativni rat, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga