23:17 09 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 050
    Pratite nas

    Direktor obaveštajne službe SAD Džejms Kleper uključio je u tajni izveštaj, koji je pripremljen na zahtev američkih kongresmena, podatke o agencijama Sputnjik i televizije RT .

    „Informativni medijski resursi RT i Sputnjik, koje finansira Rusija, izabrali su kao svoju ciljnu publiku različite grupe aktivista, uključujući zaštitnike prirodne sredine, civilne aktiviste, predstavnike manjina, kao i ultradesničarske i ultralevčarske predstavnike evropskog društva“, navodi se u objavljenom pismu sa odlomcima iz izveštaja.

    U pismu se navodi i da televizija RT često poziva na učešće u svojim programima političke poslenike sa sumnjivom reputacijom.

    „Ova televizija poklanja posebnu pažnju delatnosti najradikalnijih partija Evropskog parlamenta i daje im značajan deo svog programa“, navodi se u pismu o izveštaju.

    Kao primer uticaja na evropski parlament u dokumentu se navodi činjenica da su 2014. godine članovi Evropskog parlamenta iz mnogih partija evroskeptika bili posmatrači na referendumu na Krimu po pitanju priključenja Rusiji.

    Navedeno je da je izveštaj sadrži predlog o tome da Moskva pokušava da pojača svoj uticaj, uspostavljajući odnose sa bliskim po duhu političkim partijama i nevladinim organizacijama, povećavajući svoje finansijske i političke veze sa njima.

    Tagovi:
    RT, Sputnjik
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga