17:17 14 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    4066
    Pratite nas

    Šef nacionalne obaveštajne službe SAD Džejms Kleper izjavio je da je „duboko zabrinut“ delatnošću ruske televizije RT, koja je, po njegovom mišljenju, usmerena protiv Sjedinjene Države.

    „Što se tiče RT, njega veoma ozbiljno podržava i finansira ruska Vlada. On veoma aktivno promoviše određeni način razmišljanja, koja se odnosi na ometanje našeg sistema, pripisuje (SAD) licemerje o ljudskim pravima itd“, rekao je Kleper na slušanju u Senatu na pitanje o sprečavanju sajber-pretnji.

    On je dodao da se na informacione delatnosti Rusije protiv SAD odnosi objavljivanje lažnih vesti i korišćenje društvenih mreža. Pritom, Kleper nije naveo dokaze za svoje reči.

    „Mislim da ukupnost toga (delatnosti Rusije), nezavisno od proizvedenog efekta koji mi ne možemo da izmerimo, mene ne samo kao direktora nacionalne obaveštajne službe, već i kao građanina, veoma brine“, rekao je on.

    Kleper napušta svoju funkciju 20. januara, nakon inauguracije novoizabranog predsednika SAD Donalda Trampa.

    U poslednje vreme napadi na ruske novinare su primetni u SAD kako u medijima, tako i od strane zvaničnih lica. Niz medija, između ostalog „Vašington post“, objavili su optužbe na račun Sputnjika i RT za širenje „lažnih vesti“, ali je uskoro redakcija „Vašington posta“ bila prinuđena da prizna da ne može da potvrdi istinitost informacija u svom članku na ovu temu.

     

    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga