14:08 20 Jun 2019
Slušajte Sputnik
    Margarita Simonjan: Poljska nas, nažalost, nije iznenadila. Žao nam je što ljudi koji zatvaraju stanicu koja emituje program drugačijeg sadržaja nastavljaju da veruju da žive u demokratiji.

    Simonjanova pisala „Gardijanu“

    © Sputnik / Sergej Pjatakov
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1510

    Glavna urednica agencije Sputnjik i televizijskog kanala RT Margarita Simonjan uputila je pismo britanskom listu Gardijan, u kojem je navela da optužbe na račun RT svedoče o neprihvatanju zapadnog „medijsko-političkog establišmenta da izgubi monopol“ u informisanju.

    „Mislim da činjenica da Svetska služba Bi-Bi-Sija, nemačka Dojče vele i američki Savet za izveštavanje dobijaju znatno više finansijskih sredstava od RT-a da bi širili stavove vlada svojih zemalja pred globalnom publikom. To pokazuje da medijsko-politički establišment Sjedinjenih Država i Evrope ne žele da izgube monopol na plasiranje informacija“, navela je Simonjanova u pismu koje je objavio Gardijan. 

    Prema rečima Margarite Simonjan, „svi inostrani mediji moraju da se pridržavaju nekakvog utvrđenog scenarija (o izveštavanju o predizbornoj kampanji) kako ne bi bili optuženi za pristrasnost“. 

    „I verujte da to nije neutralnost. Jedini prihvatljivi pristup bio je da se ’podrži Klintonova, a da se napada Tramp“, navedeno je u pismu. 

    „Jedina optužba obaveštajnih službi na račun RT-a sastoji se u tome da je televizijski kanal kritikovao Klintonovu, objavljujući u svojim reportažama o njoj realne činjenice. I to je naš takozvani zločin! Kakva zapanjujuća podrška slobodi govora i novinarstvu“, piše Simonjanova. 

    Američke obaveštajne službe objavile su 6. januara izveštaj u kojem su ponovo optužile Rusiju za „umešanost u tok američkih izbora“, ali su odbile da predoče bilo kakve dokaze za svoje tvrdnje, pozivajući se na poverljivost istrage. 

    U izveštaju je zaključeno da je Rusija izvela tajne operacije kako bi uticala na ishod izbora, uz pomoć reportaža ruske televizije i objava na društvenim mrežama. 

    U izveštaju se navode i brojni citati iz blogova i javnih saopštenja Margarite Simonjan, koje autori dokumenta nazivaju potvrdom veze RT-a s vlastima Rusije. 

     

    Tagovi:
    predsednički izbori u SAD, izveštaj, ANB, Dojče vele, FBI, Bi-bi-si, Gardijan, CIA, Sputnjik, RT, Donald Tramp, Margarita Simonjan, SAD, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga