10:49 12 Maj 2021
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 202
    Pratite nas

    Glavna urednica RT-a Margarita Simonjan prokomentarisala je objave medija u kojima bivšeg savetnika američkog predsednika za nacionalnu bezbednost Majkla Flina optužuju da je dobijao honorare za učešće u programima ovog televizijskog kanala.

    „Veoma mi je žao generala Flina. On je, naravno, neočekivano upao u nebrano grožđe u borbi koju vodi čitav američki mejnstrim“, izjavila je Margarita Simonjan. 

    Majkl Flin
    © AP Photo / Carolyn Kaster

    Ona je navela da Flin učestvujući na konferencijama i predavanjima dobija honorare „koji su, najblaže rečeno, ne baš visoki za čoveka takvog ranga“.

    „Zapanjeni smo i ljuti što je to procurelo u medije. To su detalji poverljivih prepiski, konferencija i ugovora koji je trebalo da budu zaštićeni zakonom — a oni su sada u medijima. Ali vidite da u tom ratu svako oružje dolazi u obzir“, dodala je glavna urednica RT-a. 

    Komitet za nadzor Kongresa SAD objavio je dokumente koji potvrđuju da je Flin dobio honorar od RT-a. U objavljenoj unutrašnjoj prepisci kanala navedeno je da mu je plaćeno 33.750 dolara 2015. godine za učešće u programu RT-a. 

    Pisma je objavio list „Vašington post“ koji ih je dobio od člana Predstavničkog doma SAD iz Demokratske partije Elajdže Kamingsa. 

    Tagovi:
    honorar, mediji, Kongres SAD, Vašington post, RT, Majkl Flin, Margarita Simonjan
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga