09:29 14 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1025
    Pratite nas

    Senat SAD predložio je u nacrtu budžeta za odbranu za 2018. godinu da se ograniči prisustvo video-sadržaja navodno povezanih sa ruskom vladom na nacionalnim televizijskim stanicama.

    Nacrt budžeta „obezbeđuje da multikanalni distributeri video-programa, kao što su provajderi kablovske i satelitske televizije, neće imati obavezu da prenose video-sadržaj sa televizijskih stanica ako je takav sadržaj u vlasništvu, pod kontrolom, ili finansiran od strane Vlade Rusije“.

    Osim toga, u nacrtu se navodi da distributeri „ne moraju da budu u obavezi da iznajmljuju ili na drugi način stavljaju na raspolaganje kapacitete kanala bilo kom licu za pružanje video-programa koji je u vlasništvu, pod kontrolom, ili finansiran od strane Vlade Rusije“.

    Autori dokumenta, očigledno, planiraju da zabrane ugovorne komercijalne obaveze, koje predviđaju uključivanje ruskih televizijskih kanala u pakete. Sputnjik zasad ne raspolaže objašnjenjima odbora Senata.

    U poslednje vreme Sjedinjene Američke Države pokušavaju maksimalno da zakomplikuju rad RT, obavezujući rukovodstvo televizije da se registruje kao strani agent i organizovanjem procesa u Kongresu o navodnom uticaju preko društvenih mreža na predsedničke izbore. Prema rečima glavnog i odgovornog urednika RT Margarite Simonjan, televizija ni u jednoj drugoj zemlji ne doživljava takav pritisak kao u SAD. Ruske vlasti su više puta izjavljivale podršku RT, a najavljivale su i mogućnost da se protiv američkih medija uvedu recipročne mere. 

    Slično:

    Zaharova: Odgovor na akcije SAD protiv ruskih medija biće iznenađenje
    RT dao SAD argumente protiv registracije televizije kao stranog agenta
    Tagovi:
    distributeri, kablovska televizija, ruski mediji, budžet, Senat SAD
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga