23:56 16 Novembar 2019
Slušajte Sputnik
    Britanska zastava ispred Vestminsterske palate u Londonu

    Britanski mediji izopačili podatke o „ruskom tragu“ u „bregzitu“

    © Sputnik / Aleks Maknoton
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    160
    Pratite nas

    Ambasada Rusije u Londonu se upoznala sa materijalom Univerziteta Svonsi o navodnom „ruskom tragu“ u „bregzitu“ i otkrila da su britanski mediji iskrivili informacije. Diplomatska misija će se obratiti listu „Tajms“ za razjašnjenje, saopštio je za Sputnjik predstavnik Ambasade.

    „Juče je Ambasada dobila preliminarni tekst istraživanja na Univerzitetu Svonsi (Univerzitet u Edinburgu razmatra našu žalbu, Univerzitet u Kaliforniji Berkli nije dao odgovor). Već prvo upoznavanje sa dobijenim materijalima ukazuje, kako smo i očekivali, da su novine iskrivile nalaze istraživača, što je potvrdio i sam Univerzitet“, odgovorio je predstavnik diplomatske misije na pitanje o tome da li je Ambasada dobila tražena istraživanja britanskih univerziteta, na koje se poziva list „Tajms“ u člancima o „mešanju Rusije u poslove Velike Britanije preko društvenih mreža“.

    „Planiramo da nastavimo obradu pitanja i da se obratimo ’Tajmsu‘ za objašnjenja kako je dozvoljeno takvo narušavanje novinarskih standarda“, rekao je on.

    Britanska premijerka Tereza Mej kritikovala je „mešanje Rusije“ u izbore i druge demokratske procese u brojnim zemljama, dok je, sa druge strane, britanski ministar spoljnih poslova Boris Džonson nedavno izjavio da nema dokaza o mešanju Rusije u referendum o „bregzitu“.

    Ministarstvo spoljnih poslova Rusije saopštilo je da su optužbe Tereze Mej protiv Rusije neodgovorne i neosnovane.

     

    Slično:

    Sukob od koga strepi Evropa: Britanija otvara novi front prema Rusiji
    „Neodgovorna“ Tereza treba da proba krimsko vino
    Tagovi:
    istraživanje, Ambasada Rusije u Londonu, Velika Britanija, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga