22:45 17 Novembar 2019
Slušajte Sputnik
    Ruska ambasda u Londonu

    Ruska ambasada u Britaniji šalom odgovorila „Dejli mejlu“

    CC BY-SA 3.0 / Kbthompson
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 580
    Pratite nas

    Ruska ambasada u Velikoj Britaniji šaljivo je odgovorila na članak „Dejli mejla“ o televiziji RT i agenciji Sputnjik.

    „Mi ne tvrdimo da je svako ko je protiv Kremlja žrtva zavere iz inostranstva. Ali moramo da shvatimo zašto je Vajthol želeo da u Moskvi postavi sopstvenu televizijsku i radio-kompaniju pod nazivom Bi-Bi-Si ili novinsku agenciju zvanu Rojters, kako to sada zvuči, Robinsone?“, piše u saopštenju ambasade na Tviteru.

    ​U svom članku, kolumnista Nik Robinson piše da ruske vlasti koriste lažne vesti kako bi uticale na političke događaje u svetu.

    „Ja ne tvrdim da su svi koji su podržavali ’bregzit‘ ili nezavisnost Škotske bili pod uticajem zavere iz inostranstva. Ali moramo da shvatimo zašto je Kremlj želeo da postavi sopstvenu televizijsku kompaniju RT ili Raša tudej u Londonu i novinsku agenciju Sputnjik u Edinburgu“, napisao je Robinson. 

    Ruska diplomatska misija u Londonu redovno ukazuje na greške i iskrivljavanje činjenica u medijima i često zbija šale nad člancima britanskih novina.

    Slično:

    Ruska ambasada u SAD: Ne ograničavajte slobodu medija
    Ambasada Rusije Londonu: Dajte nam da proverimo navode o „bregzitu“
    Tagovi:
    šala, Ambasada Rusije u Londonu, Velika Britanija, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga