03:15 08 Maj 2021
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 410
    Pratite nas

    Glavna urednica MIA „Rusija sevodnja“ i televizije RT Margarita Simonjan nazvala je optužbe zapadnih država o propagandi RT — nepravednim.

    „Mi nikad nismo krili da smo ruska televizija, kao što je Si-En-En američka“, rekla je Simonjanova u intervjuu En-Bi-Siju, dodavši da „Si-En-En internešenel“ diktira kako Amerika gleda na svet.

    „A ako pogledate Bi-Bi-Si, primetićete da on predstavlja britansku tačku gledišta. Pročitajte zvanične ciljeve i zadatke ovih medija, na primer Bi-Bi-Sija ili ’Glasa Amerike‘“, rekla je Simonjanova.

    Prema njenim rečima, tamo je jasno opisano da je cilj tih organizacija da prenose stav svojih država.

    „Zašto se onda smatra pravednim da svaka zapadna država prenosi svoje poglede na svet, a Rusija ne? Zašto?“, pitala je glavna urednica.

    Ona je dodala da ne razume zašto svaka država ima pravo da se čuje, dok Rusiji uskraćuju takvu mogućnost. Po njenom mišljenju, ako je RT propaganda, onda su propaganda i „Glas Amerike“ i radio „Slobodna Evropa“.

    „’Slobodna Evropa‘ — američka stanica koju finansira Stejt departmentom SAD i koja emituje svoj program u Rusiji na ruskom jeziku — u oktobru je bila najcitiraniji radio na ruskim društvenim mrežama. Ona je zauzela prvo mesto po ovom pokazatelju… Međutim, niko u Rusiji nije izjavio da se ovi mediji mešaju u našu politiku, da utiču na naše izbore i da ih zbog toga treba ućutkati“, izjavila je Simonjanova.

    Prema rečima glavne urednice RT, svaki medij pokušava da slušaocima prenese neke informacije i ima pravo da samostalno izabere priču, da poziva u emisiju one ljude koje smatra potrebnim i govori stvari koje smatra pravilnim.

    Tagovi:
    Sputnjik, Margarita Simonjan
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga