07:45 23 Avgust 2019
Slušajte Sputnik
    Margarita Simonjan

    Simonjanova: Provajder u Vašingtonu ukinuo RT

    © Sputnik / Vitaliй Belousov
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1178

    Kompanija-provajder koja je emitovala program u Vašingtonu, uklonila je televiziju RT iz radio-difuzne mreže, izjavila je glavna urednica agencije „Rusija danas“ i RT Margarita Simonjan.

    „Kompanija-provajder, koja je emitovala naš program u Vašingtonu, izbacila nas je iz mreže emitovanja zbog našeg statusa ’inostranog agenta‘. Kako je umeo da kaže portparol američkog Stejt departmenta: ’Dobrodošli na vežbe o transparentnosti i demokratiji‘“, napisala je Simonjanova na svojim nalozima na društvenim mrežama.

    Ona je dodala da će RT nastaviti da emituje program u Vašingtonu na drugim platformama.

    Situacija sa ruskim medijima na Zapadu poslednjih godina postaje sve teža. Evropski parlament je u novembru prošle godine usvojio rezoluciju koja se odnosi na potrebu za suprotstavljanjem ruskim medijima, pri čemu su kao glavne pretnje u dokumentu navedeni Sputnjik i RT. Predsednik Rusije Vladimir Putin rekao je da usvajanje ovog dokumenta pokazuje degradaciju predstave o demokratiji u evropskom društvu.

    Brojni zapadni političari, uključujući američke senatore i kongresmene, kao i francuski predsednik Emanuel Makron, optužili su Sputnjik i RT za mešanje na izbore u Sjedinjenim Američkim Državama i Francuskoj, ali nisu pružili nikakve dokaze. Zvanični predstavnici Rusije takve izjave smatraju neosnovanim.

    Slično:

    Rusija: Odbijanje akreditacija Sputnjiku i RT u Francuskoj je diskriminacija
    Simonjanova: Kulturni Evropljani napali „užasne“ ruske navijače
    Tagovi:
    RT, Margarita Simonjan, Vašington, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga