07:31 19 April 2021
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 310
    Pratite nas

    Ruska agencija „Roskomndazor“ upozorila je osnivače televizijskog kanala „Frans 24“, registrovanog u Rusiji, da narušavaju zakon o medijima, saopštio je izvor s televizijskog i radio-difuznog tržišta.

    Proučivši licence, agencija je utvrdila da redakcijsku delatnost televizijskog kanala kontroliše inostrano pravno lice, što narušava važeće norme.

    Agencija je informisala osnivača televizijskog kanala da rad medija može da bude zaustavljen odlukom suda. Za nepoštovanje licencnih ograničenja, povezanih s osnivanjem televizijskih kanala, može biti poništena licenca koju je izdao „Medija komunikejšens“ za emitovanje programa „Frans 24“. 

    Informaciju o merama za otklanjanje narušavanja neophodno je u najkraćem roku dostaviti „Roskomnadzoru“, uz odgovarajuće dokumente.

    Ova informacija pojavila se dan nakon što je visoki audio-vizuelni savet Francuske (CSA) upozorio televizijski kanal „RT Frans“ u vezi s njegovim izveštavanjem o situaciji u sirijskoj Guti, navodeći da je prevod izjava Sirijaca bio neprecizan. RT je objasnio da je reč o tehničkom propustu, koji je otklonjen i saopštio da će nastaviti da osvetljava konflikt u Siriji sa svih strana.

    Direktorka RT Margarita Simonjan je rekla da „za razliku od drugih, Rusija može sebi da priušti luksuz recipročnih mera“.

    Inače, francuska agencija za nadzor medija CSA, nije uvela sankcije ruskoj medijskoj kući RT zbog izveštaja o Siriji, ali ima ovlašćenje da je novčano kazni ili da joj oduzme licencu za emitovanje.

    Tagovi:
    mediji, Roskomndazor, Frans 24, RT, Margarita Simonjan, Francuska
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga