12:00 27 Januar 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    2231
    Pratite nas

    Glavna urednica RT Margarita Simonjan prokomentarisala je britanski izveštaj „lažnih vesti“ koji sadrže niz preporuka Vladi za borbu protiv dezinformacija.

    Jedno od poglavlja dokumenta posvećeno je „ruskom uticaju u političkim kampanjama“, između ostalog televiziji RT i agenciji Sputnjik.

    „Britanski poslanici su otkrili strašnu stvar: tvitovi RT i Sputnjika u 2016. godini, koji se kritički odnose prema EU, imali su veću publiku nego glavne britanske kampanje za bregzit. Bože, to je mešanje u unutarpolitičke institucije Britanije, odlučili su parlamentarci. I sada zahtevaju detaljnu istragu. Čini mi se sedam puta u samo ove godine“, napisala je Simonjanova na Telegramu.

    Izveštaj je objavio Komitet za digitalne tehnologije, kulturu, sport i medije Velike Britanije. Komitet je primetio „antievropsko raspoloženje“ u delatnosti RT i Sputnjika, ali nije naveo u čemu se to tačno ogleda.

    Ranije je Tviter saopštio da kompanija nema dokaze „ruskog mešanja“ u referendum o bregzitu.

     

    Tagovi:
    Velika Britanija, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga