00:27 14 Decembar 2018
Slušajte Sputnik
    Vladimir Putin posmatra petogodišnju tigricu - 31. avgust 2008.

    Francuski televizijski kanal priznao grešku u reportaži o Putinu i tigrovima

    © Sputnik / Alekseй Družinin
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 243

    Francuski televizijski kanal „Frans 2“ priznao je da mu se potkrala greška u reportaži u kojoj su fotografije s ekspedicije ruskog predsednika Vladimira Putina predstavljene kao lov na tigrove.

    Reportaža je objavljena na televizijskom kanalu 10. avgusta uveče i bavila se time kako predsednici raznih zemalja provode svoje godišnje odmore. Priča o ruskom lideru praćena je fotografijama s njegovih raznih putovanja.

    Snimak na kojem Putin mazi tigra po glavi zabeležen je u prisustvu nekoliko ljudi, a voditeljka ga je prokomentarisala rekavši da predsednik Rusije „lovi tigrove u Sibiru“.

    Fotografija je snimljena 31. avgusta 2008. godine tokom Putinovog radnog putovanja u Usuruijski nacionalni park. Informacije o tom putovanju i sama fotografija i dalje se nalaze na sajtu programa „Amurski tigar“.

    Reportaža francuskog televizijskog kanala izvala je polemiku među francuskim korisnicima Fejsbuka. Među njima su bili oni koji su posumnjali u istinitost informacije o lovu.

    Portal francuskog lista „Liberasion“, koji omogućava proveravanje činjenica iz novinskih publikacija, objavio je crticu pod naslovom „Ne, Putin ne lovi tigrove u vreme godišnjeg odmora“. 

    Televizijski kanal „Frans 2“ je povodom greške naveo: „Pošto govorimo o fotografijama, jedna ispravka pre nego što završimo emisiju. U petak uveče smo govorili o Vladimiru Putinu koji lovi tigrove u Sibiru. Ova fotografija je, zapravo, napravljena tokom ekspedicije nadgledanja divljih tigrova. U komentaru novinara potkrala se greška“, rekao je voditelj.

    Tagovi:
    tigar, lov, reportaža, greška, Frans 2, Vladimir Putin, Rusija, Francuska
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga