22:30 04 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 026
    Pratite nas

    Ambasada Rusije u Londonu smatra da odluka britanskog regulatornog tela „Ofkom“ u vezi s RT predstavlja grubi pokušaj pritiska na redakcijsku politiku te televizije.

    „Ofkom“ je u četvrtak saopštio da je RT narušio pravila izveštavanja u sedam informativnih programa. 

    „Prinuđeni smo da ponovo konstatujemo da se londonska redakcija RT nalazi pod stalnim političkim pritiskom, uključujući i pritisak britanskog regulatornog tela, pod izgovorom ’neizbalansiranog‘ prenošenja informacija. Današnje odluke smatramo novim grubim pokušajem da se izvrši pritisak na redakcijsku politiku kanala, koji je sve popularniji među Britancima“, navedeno je u saopštenju. 

    Prema mišljenju predstavnika Ambasade Rusije, RT je za britanske gledaoce alternativa jednostranim informacijama britanskih medija.

    „Najupečatljiviji primer je incident u Solsberiju o kojem se u Velikoj Britaniji izveštava isključivo na osnovu zvaničnih saopštenja i na osnovu procurelih informacija s pozivanjem na specijalne službe. Stav Rusije, uključujući brojna saopštenja Ambasade u vezi s izloženim ruskim viđenjem događaja, ignoriše se potpuno“, navedeno je u saopštenju. 

    Britanski establišment, naveo je predstavnik Ambasade, stvara toksičnu atmosferu oko RT.

    „Političari vodećih partija, uključujući članove konzervativnog kabineta, direktno su pozivali da se bojkotuje televizija, da se ne učestvuje u njenim emisijama i tako dalje. Sada su pokrenuti i direktni sankcioni mehanizmi. Veoma nedalekovida politika protiv slobode govora u Velikoj Britaniji“, zaključuje se u saopštenju. 

    Tagovi:
    politički pritisak, Ofkom, Ambasada Rusije u Londonu, RT, Velika Britanija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga