05:34 27 Oktobar 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 470
    Pratite nas

    Revizija koju je izvršila Savezna služba Rusije za nadzor komunikacija, informacionih tehnologija i medija (Roskomnadzor) otkrila je nepravilnosti kod „Britanska televizija“, koja je emiter „Bi-Bi-Si Vrld njuza“, saopštila je pres-služba Roskomnadzora.

    „Završena je neplanirana revizija firme ’Britanska televizija‘, koja emituje program televizije ’Bi-Bi-Si Vorld njuz‘ u Rusiji. Identifikovane su određene nepravilnosti. Trenutno se vrši procena proceduralnog statusa tih kršenja. Roskomnadzor će kasnije objaviti koje će mere preduzeti“, navodi se u saopštenju.

    U decembru prošle godine Roskomnadzor je započeo proveru „Bi-Bi-Si Vrld njuza“ i portala Bi-Bi-Si. Njihovi materijali su analizirani u skladu sa ruskim zakonom.

    Revizija je počela nakon saopštenja britanskog medijskog regulatora „Ofkoma“ da televizija RT „krši pravila emitovanja“ u Velikoj Britaniji.

    Početkom januara, Roskomnadzor je izjavio da je na internet resursima Bi-Bi-Sija pronašao materijale koji emituju stavove međunarodnih terorističkih organizacija. Britanski javni servis je na to odgovorio da se uvek pridržava zakona.

    Pre dve nedelje Roskomnadzor je ponovo tražio dokumente od Bi-Bi-Sija koji bi potvrdili usklađenost sa zahtevima zakona o ograničavanju direktne ili indirektne kontrole ruskih medija od inostranih organizacija. Kompanija je odbila da komentariše taj zahtev.

    Tagovi:
    Bi-Bi-Si, Roskomnadzor
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga