00:30 06 Decembar 2019
Slušajte Sputnik
    Logo televizije RT

    Bi-Bi-Si i Rojters odbili da prokomentarišu upozorenje Moskve zbog kazne televizije RT

    © Sputnik / Ilья Pitalev
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    1020
    Pratite nas

    Britanska radio-difuzna korporacija Bi-Bi-Si i novinska agencija Rojters odbili su da prokomentarišu upozorenje Ministarstva spoljnih poslova Rusije na moguće posledice za britanske medije u Rusiji nakon što je britanski medijski regulator „Ofkom“ kaznio rusku televiziju RT.

    U petak je britanski medijski regulator „Ofkom“ kaznio televiziju RT sa 200.000 funti, navodeći „ozbiljna kršenja pravila emitovanja“. Agencija je zaključila da RT „nije uspeo da održi odgovarajuću nepristrasnost“ u sedam informativnih emisija koje su emitovane od 17. marta do 26. aprila 2018. godine. „Ofkom“ očekuje da će sudsko saslušanje o sporu sa RT biti održano do kraja godine. Televizija RT ogorčena je zbog činjenice da je „Ofkom“ odredio veliku kaznu ne čekajući odluku suda.

    Ministarstvo spoljnih poslova Rusije je nakon toga saopštilo da nakon odluke „Ofkoma“ britanski mediji koji rade u Rusiji treba da budu spremni da se suoče sa posledicama postupaka zvaničnog Londona.

    Bi-Bi-Si i Rojters, koji imaju kancelarije u Rusiji, odbili su da odgovore na pitanje Sputnjika kako će reagovati na upozorenje Moskve.

    „Nećemo komentarisati“, saopštio je Bi-Bi-Si.

    „Nemamo komentar“, odgovorili su u Rojtersu.

    Glavna urednica televizije RT Margarita Simonjan izjavila je da se kazna koja je izrečena televizijskom kanalu pokazala „mnogo većom od one kojom su drugi mediji kažnjeni zbog, na primer, izazivanja etničke mržnje i podsticanja na nasilje“.

    Pres-služba RT je izjavila da televizija nije napravila prekršaje i da uvek prati zahteve pravila emitovanja „Ofkoma“, a ni u jednom od sedam odluka regulatora za medije se ne navodi da je televizija širila lažne informacije. U svojim izveštajima, „Ofkom“ potvrđuje da je RT pružio različite stavove o događajima, a kako je ranije priznavao i sam „Ofkom“, RT se nije isticao u odnosu na druge emitere po broju narušavanja, saopštila je televizija RT.

    Tagovi:
    kazna, Ofkom, RT
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga