19:43 21 Januar 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 401
    Pratite nas

    Glavna urednica novinske agencije „Rusija sevodnja“ i televizije RT Margarita Simonjan je prokomentarisala odluku britanskog medijskog regulatora „Ofkom“ da kazni televiziju RT sa 200.000 funti i otkrila zašto je RT kažnjen.

    Simonjanova je rekla da je kazna džinovska.

    ​„Mnogo veća od kazni kojim su drugi mediji kažnjavani za, na primer, izazivanje nacionalne mržnje i podsticanje nasilja“, napisala je Simonjanova na svom nalogu na Tviteru.

    Glavna urednica takođe je objasnila za šta je konkretno kažnjena televizija. Između ostalog, RT je kažnjen zbog priloga o takmičenju dečjih crteža u čast SS divizije Galicija, koju je organizovalo Odeljenje za obrazovanje u Lavovu. Prema njenim rečima, u toj priči televizija RT „nije pružila alternativnu tačku gledišta“, to jest, mišljenje ukrajinskih vlasti. Osim toga, televizija je emitovala i „nije dovela u pitanje“ izjave Ministarstva odbrane Rusije o Siriji. Treće narušavanje je da je voditelj programa prekidao bivšeg američkog ambasadora u Siriji, dodala je Simonjanova.

    U petak je britanski medijski regulator „Ofkom“ kaznio televiziju RT sa 200.000 funti, navodeći „ozbiljna kršenja pravila emitovanja“. Agencija je zaključila da RT „nije uspeo da održi odgovarajuću nepristrasnost“ u sedam informativnih emisija koje su emitovane od 17. marta do 26. aprila 2018. godine. „Ofkom“ očekuje da će sudsko saslušanje o sporu sa RT biti održano do kraja godine. Televizija RT ogorčena je zbog činjenice da je „Ofkom“ odredio veliku kaznu ne čekajući odluku suda.

    Ministarstvo spoljnih poslova Rusije je nakon toga saopštilo da nakon odluke „Ofkoma“ britanski mediji koji rade u Rusiji treba da budu spremni da se suoče sa posledicama postupaka zvaničnog Londona.

    Tagovi:
    Margarita Simonjan, RT, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga