19:19 16 Jul 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 214
    Pratite nas

    Glavna urednica televizije RT Margarita Simonjan ismejala je odluku vlasti Letonije koje su zabranile sedam kanala medijske kuće RT, jer su mislili da se na čelu te kuće nalazi glavni urednik Dmitrij Kiseljov.

    „Letonska obaveštajna služba smatra da je na čelu RT Dmitrij Kiseljov. Američka obaveštajna služba smatra da je emisija na REN TV, koju sam vodila 2011. godine, uticala na američke izbore. Britanska obaveštajna služba smatra da su Skripalje otrovali ( Rusi Aleksandar) Petrov i (Ruslan) Boširov. To je dobra vest. Sa takvim obaveštajnim službama nemamo čega da se plašimo“, napisala je Simonjanova  na društvenoj mreži Telegram.

    Ranije je saopšteno da je Nacionalni savet za elektronske medije u Letoniji doneo odluku da zabrani emitovanje sedam TV kanala medijske grupe RT u svojoj zemlji, jer su navodno u vlasništvu Dmitrija Kiseljova.

    Dmitrij Kiseljov obavlja dužnost generalnog direktora MIA „Rusija sevodnja“,  čiji je deo i Sputnjik. On je izjavio da je odluka Letonije smešna i dokazuje neobaveštenost njihovih vlasti. Kiseljov je dodao da nema nikakve veze sa medijskom kućom RT. 

    Podsetimo, Evropska unija je 17. marta 2014. godine uvela sankcije protiv niza fizičkih i pravnih lica u svetlu događaja u Ukrajini, uključujući i protiv generalnog direktora agencije „Rusija sevodnja“ Dmitrija Kiseljova.

     

    Pročitajte još:

    Tagovi:
    RT, Simonjan, Dmitrij Kiseljov, letonija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga