11:18 12 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    0 381
    Pratite nas

    Glavna urednica RT-a i MIA „Rusija sevodnja“ je povodom zabrane pet TV kanala RT-a u Litvaniji ponovila da generalni direktor MIA „Rusija sevodnja“ Dmitrij Kiseljov nema veze sa medijskom kućom RT.

    „Dmitrij Kiseljov nema nikakve veze sa televizijom 'Raša tudej' “ , navela je Simonjanova na svom Telegram-kanalu. On je na čelu novinske agencije MIA 'Rusija sevodnja'", ma kakav prevod dao Gugl prevodilac, rekla je ona.

    Litvanska komisija za radio i televiziju prethodno je zabranila emitovanje pet RT kanala u zemlji.

    Podsetimo, i Nacionalni savet za elektronske medije u Letoniji doneo je odluku da zabrani emitovanje sedam TV kanala medijske grupe RT u svojoj zemlji. Kako se navodi, reč je o TV kanalima  RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Odluku su objasnili činjenicom da kanali navodno pripadaju Kiseljovu, kome je EU uvela sankcije.

    Međutim, Kiseljov nema nikakve veze sa medijskom kućom RT, čiji je glavni urednik Simonjanova. Protiv nje EU nije uvela nikakve sankcije.

    Kiseljov je rekao da je odluka Letonije smešna i dokazuje neobaveštenost njihovih vlasti.

    Vlasti baltičkih zemalja više puta su ometale rad ruskih medija.

    Tagovi:
    Litvanija, zabrana, RT, Margarita Simonjan
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga