17:13 09 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Rusija
    Preuzmite kraći link
    5142
    Pratite nas

    Rad televizije RT i informativne agencije Sputnjik jedan je od primera širenja ruske dezinformacije i političkog uticaja, navodi se u izveštaju Komiteta za obaveštajne poslove i bezbednost parlamenta Velike Britanije.

    „Primer toga su: korišćenje državnih tradicionalnih medija, istraživanja otvorenih izvora su pokazala ozbiljnu distorziju u tome kako ruske međunarodne informativne organizacije prate događaje, kao što su RT i Sputnjik“, navodi se u dokumentu.

    Pored toga, kao instrument uticaja Rusije komitet ukazuje i na „botove“ i „trolove“ na društvenim mrežama, „hakovanja koja dovode do curenja informacija“, kao i „realno političko mešanje“.

    Prošlog leta „Ofkom“ je u iznosu od 200.000 funti novčano kaznio RT zbog navodnog „kršenja pravila u emitovanju“. Regulator je tvrdio da RT „nije uspeo da održi odgovarajuću nepristrasnost“ u sedam informativnih emisija emitovanih od 17. marta do 26. aprila 2018. godine. Televizija RT saopštila je da se ne slaže sa odlukama o „nedovoljnoj nepristrasnosti“ i negodovala je što je „Ofkom“ odredio visoku novčanu kaznu ne čekajući odluku suda.

    Tagovi:
    Velika Britanija, RT, Sputnjik
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga