16:25 01 Jun 2020
Slušajte Sputnik
    Srbija
    Preuzmite kraći link
    0 61
    Pratite nas

    Savet za borbu protiv korupcije zatražiće pokretanje istrage o utvrđivanju načina na koji je u medije danas dospeo Izveštaj o vlasničkoj strukturi i kontroli medija u Srbiji, dodavši da nijedan primerak tog izveštaja nije dostavljen medijima.

    Savet je saopštio da svako pozivanje na taj izveštaj jeste pozivanje na nelegalno pribavljen dokument.
    NIN je u današnjem broju objavio delove izveštaja Saveta o vlasničkoj stukturi i kontroli medija za period od 2011. do 2014. godine, pozivajući se na njihovu autentičnost.

    „Iznenađujuće je da i novinar i urednik jednog ozbiljnog nedeljnika objavljuju delove nelegano pribavljenog dokumenta i da se pritom pozivaju na Izveštaj Saveta, a da nisu prethodno proverili autentičnost dokumenta sa Savetom za borbu protiv korupcije“, ističe se u saopštenju Saveta.

    Savet smatra da postupak nedeljnika „predstavlja eklatantan primer tabloidizacije medija i senzacionalističkog i neodgovornog novinarstva koje izdavačkoj kući ne služi na čast“ i najavio je da će zahtevati istragu o tom slučaju.

    Saopšteno je da će danas na sajtu Saveta biti objavljen Izveštaj o vlasničkoj strukturi i kontroli medija u Srbiji.
    Po pisanju NIN-a, u izveštaju Saveta se navodi da se među vlasnicima medija, otvoreno ili preko članova porodice, nalaze političari Bratislav Gašić, Dušan Bajatović, Nebojša Stefanović, kao i biznismeni Milan Beko, Stanko Subotić, Predrag Ranković Peconi.

     

    Tagovi:
    vlasništvo, mediji, Srbija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga